Video školení Ivo Tomana „Marketing"
Ve video školení Ivo Tomana „Marketing" se dozvíte, jak pracovat s marketingem.
Minikurzs lektorem Ivo Toman
BLACK FRIDAY — sleva 50 % na všechny kurzy — končí za
Přihlásit se
Máte již založený profil? Přihlaste se kliknutím zde.
Ještě u nás nemáte účet? Založte si profil zdarma kliknutím zde.
Ve video školení Ivo Tomana „Marketing" se dozvíte, jak pracovat s marketingem.
Minikurzs lektorem Ivo Toman
Ve video školení Marketing se dozvíte:
Segmentace:
Nebudete-li dělat segmentaci, pak budete dělat marketing naruby - přesvědčovat ty, co nekupují, aby začali. Nejrozšířenější jsou 2 typy segmentace:
demografické;
podle chování při nakupování.
I to asi znáte. Ale víte, že mnohem lepší segmentace je podle dopadu vašich činností?
Závažnost a odlišení:
Odlišení má význam jen tehdy, pokud je pro lidi závažné. Neprodáte, pokud vaše produkty nemají závažnost pro určitou část trhu. A závažnost se časem mění. Vzpomeňte si na diskety. Jaká je dnes závažnost disket? Téměř žádná!
Závažnost je důležitější než povědomí o značce, její oblíbenost a dostupnost. Můžete mít obchody na každém rohu, ale pokud chybí závažnost, zákazníci si to nekoupí. Víte, jak zařídit u Vašeho produktu závažnost? Pokud ano, pak máte v sobě „instinkt zabijáka". Pokud ne, můžete si ho koupit v 2. dílu - Marketing.
Budování značky:
Pravděpodobnost, že značka bude úspěšná, je jen 1 : 10. Někde něco selže. Cílem videoškolení Instinktu zabijáka je, udělat to tak, aby nic neselhalo. Dozvíte se 5 bodů, jak budovat značku, a to, co způsobuje jejich úspěch a neúspěch.
(zobrazit celý popis kurzu)
Marketingový plán a marketingové mapy:
V 6 krocích najdete problémy zákazníků a řešení, abyste vydělali vy i oni. Zjistíte, že často dokážete vyřešit hned více problémů najednou. Také zjistíte, že ještě dnes můžete 80 % problémů odstranit. A s malými náklady.
Jak sestavit marketingový kontrolní seznam, abyste na nic nezapomněli?
Ve video školení Marketing si objasníte například tyto všeobecně rozšířené omyly:
Všichni tvrdí, že slovo „manipulace" se jim nelíbí. Jenže v marketingu nejde o nic jiného, než o manipulaci s vjemy, a o to, koho, kde a jak manipulovat.
Marketingový výzkum formou dotazů. S ním paradoxně uděláte chyby, které byste bez něj neudělali. Kdyby se Henry Ford ptal lidí, jaké auto má vytvořit, nejspíše by mu odpověděli: „Dodejte na trh lepší koně!" Ještě, že se Ford neptal lidí. Navíc, lidé lžou. Nevěříte? Výzkumy jasně říkají, že lidé v televizi nechtějí sex a násilí. Ale večer to jsou nejsledovanější pořady. Poznejte něco lepšího.
O zvyšování povědomí slyšíte všude. Jenže Václava Fischera znají skoro všichni a jak dopadl, víme všichni.
Image - reklama. Velké značky vyvolávají také nenávist. Seznam největších značek je stejný jako seznam těch nejvíce nenáviděných. Silné značky nemají u většiny lidí dobrou image, bez ohledu na image - reklamu. Tato reklama je plýtvání a přitom ji vidíte všude.
Sledování kreativních ukazatelů místo finančních. Například náklady na oslovení 1 000 posluchačů, diváků nebo čtenářů (CPT-Cost Per Thousand). Opravdu vás zajímá, kolik Vás stojí těch 1 000 diváků, když oni hned přepnou na jiný kanál nebo otočí stránku novin? Není lepší sledovat, kolik to vydělalo peněz?
Pro přidání hodnocení je nutné přihlásit se
Zatím nebyla přidána žádná hodnocení.
Objevte podobné kurzy
Téma: Školení prodejních dovedností · Dárky pro muže · Dárky pro ženy · Dárky pro babičku · Dárky pro maminku · Dárky pro kamarádku · Dárky pro přítele · Dárky pro tátu · Dárky pro přítelkyni
Kategorie: Osobní rozvoj
14 kurzů
Ivo Toman (*1966) je známý český školitel, motivátor, autor 16 knih a desítek audiopřednášek a videoškolení. Jeho oborem je osobní rozvoj, prodej, marketingová psychologie a motivace.
Má vrozený zdravotní handicap – Touretteův syndrom, který ho nutí hledat efektivnější potupy k úspěchu než stačí „normálním“ lidem. Díky tomu se vypracoval ve špičku ve svém oboru. Vyškolil desítky tisíc lidí a prodal přes půl milionů knih i nahrávek.
Ivo Toman získal tato ocenění:
Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.
V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.
Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.
Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.
Všechny naše kurzy obsahují neplacené a placené lekce. Tento kurz obsahuje 1 lekci zdarma a 1 lekci placenou.
Naše 100% garance vrácení peněz znamená, že pokud zakoupený kurz nesplní vaše očekávání, vrátíme vám vaši platbu ze kurz zpět. Nemusíte nám vůbec nic vysvětlovat, stačí nám napsat nebo zavolat. Tuto garanci můžete využít do patnácti dnů od zakoupení kurzu.
Ivo Toman 1 200 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 1 491 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 1 646 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 2 840 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 1 815 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 176 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 392 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 274 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 165 ×Účastníků kurzu
Ivo Toman 331 ×Účastníků kurzu
Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.
Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.
U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.
Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.