Povoľte cookies a užívajte si naše stránky tak, ako ste zvyknutí

Aby ste na webe Kurzy pre radosť ľahko našli to, čo hľadáte, a nezobrazovali sa vám reklamy, ktoré vás nezaujímajú, potrebujeme od vás súhlas so spracovaním súborov cookies.

Cookies sú malé súbory, ktoré sa ukladajú vo vašom prehliadači. Vďaka nim vás na našom webe spoznáme a môžeme vám tak webové stránky zobraziť presne podľa vašich preferencií. Prehliadanie našich stránok potom pre vás bude príjemnejšie a jednoduchšie.

Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ všechny cookies jednoduše povolíte. Pokud volitelné cookies povolit nechcete, klikněte na „Odmítnout vše“. Přehled cookies a podmínky jejich užívání si můžete přečíst tu.

Nastavenia


 MENU

Sprístupniť videolekcie ZADARMO

Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky

Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.

4,8 5
(17 hodnotení)
  1 475 účastníkov

Prehrať lekcie ZADARMO

Vložte svoj e-mail

— alebo —

  • Kurz obsahuje 2 lekce zadarmo
  • Doživotný prístup k lekciám
  • Certifikát o absolvovaní kurzu

Popis kurzu:

Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.

V kurzu se dozvíte:

  • jak při telefonování zaujmout
  • jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci
  • jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu
  • jak představit co přinášíme
  • jak vtáhnout do děje
  • jak pojmout cíl telefonování
  • jak zvládnout námitky

Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout. (zobraziť celý popis kurzu)

V kurzu, jak správně telefonovat, se naučíme hned na začátku klienty zaujmout. Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, následně telefon zavěsí. Je třeba si také uvědomit, že telefonování není žádost nebo prezentace.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být vlastně telefonát? Jde přibližně o 3 - 4 minuty, proto dobře zvažte, co budete během hovoru do telefonu říkat. Projdeme si také jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak při něm postupovat.

Musíte umět během chvilky správně představit, co vlastně přinášíte. Našemu zákazníkovi vždy musíme umět efektivně zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá. Vtáhnutí do děje se dá naučit. V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

Během kurzu, jak správně telefonovat, si projdeme všechny námitky, které obvykle klienti mají. Přijdeme často do fáze, kdy se objevují první námitky, a naučíme se s touto situací pracovat. Námitky se dají velmi dobře zvládnout. Vždy musíme mít jasně stanovený cíl telefonování a toho se nesmíme vzdát. Dobře stanovený cíl telefonování je totiž prvním krokem k úspěchu.

Organizace práce je důležitá ať děláme cokoliv a to platí také pro telefonování. Proto si i během kurzu jak správně telefonovat řekneme, jak si efektivně práci zorganizovat. Telefonování nám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit velmi cíleně a efektivně vyžít každou minutu. Zorganizujeme si dobře svoji práci také při telefonování.

V kurzu si ukážeme, jak správně telefonovat, základy telefonování, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času:

  • projdeme si, jak správně strukturovat telefonní hovor a zaujmout během telefonování
  • zjistíme, jak zaujmout klienta hned na začátku telefonování během pár vteřin
  • délka hovoru by měla být přibližně 3 - 4 minuty, co říkat během hovoru do telefonu
  • projdeme si jednotlivé fáze telefonátu a jak při telefonování postupovat
  • představit, co vlastně přinášíme, co klientovi můžete nabídnout a co tím získá
  • vtáhnutí potenciálního klienta do děje pomocí dobře strukturovaných otázek
  • časté námitky, které obvykle klienti mají, a naučíme se s touto situací pracovat
  • organizace práce při efektivním telefonování a stanovení cíle telefonování

Lektorem kurzu Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky je Míra Princ a ukáže nám, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předá nám zkušenosti s obchodem a telefonováním, které shromáždil za mnoho let v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Pořádá semináře, vystupuje na konferencích, vydává články, knihy, audio a video nahrávky.

Lekce kurzu:

1
Jak zaujmout
18:03
18:03

Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, zavěsí.

Jak správně strukturovat telefonní hovor?

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být telefonát? Přibližně 3-4 minuty, proto dobře zvažte, co budete říkat.

V tomto dílu si představíme jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak postupovat.

Vašemu zákazníkovi musíte zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá.

V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.

7
Námitky
23:16
23:16

Došli jsme do fáze, kdy se objevují první námitky. Jak s nimi pracovat?

Dobře stanovený cíl telefonování je první krok k úspěchu.

Telefonování Vám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit efektivně. Zorganizujte si dobře svoji práci telefonování.

Tu môžete komunikovať s lektorom a ostatnými účastníkmi kurzu.

Hodnocení a komentáře:

Pre pridanie hodnotenia je nutné prihlásiť sa

Profilová fotografia

Iveta Kaštovská

24. 1. 2023

Moc pěkný kurz, který se dá skvěle uplatnit v praxi.

Profilová fotografia

Kurzy pro radost

Děkujeme za hodnocení.

Profilová fotografia

Olga Kočová

10. 8. 2022

Kurz je inspirativní, ihned jsem použila. Líbí se mi jeho uspořádání do lekcí, které dovolí kdykoliv ihned najít tu správnou část, kterou potřebuju...

Profilová fotografia

Kurzy pro radost

Děkujeme za milé hodnocení.

Profilová fotografia

Tomáš Krejčí

25. 7. 2022

Výborný kurz. Pan Princ ví o čem mluví a hlavně vše naprosto po lopatě vysvětluje. Pro praxi velmi užitečné, spousta rad, nápadů a doporučwní, které se určitě hodí.

Profilová fotografia

Kurzy pro radost

Děkujeme za hodnocení.

Profilová fotografia

Pavel Mauc

11. 8. 2023

No já tedy si nejsem tak úplně jistý, ale je tu hodně paušalizováno. Mě kurz neoslovil a nekoupím si ho.

Profilová fotografia

Mikuláš Halász

7. 8. 2023

Mám aj knižku od pána Princa a teda do zbierky musí byť aj tento kurz. Ja som ho uvítal, pretože u nás vo firme teraz dosť tlačia na telefonovanie. Tak, keď sa môžem pochváliť, pár obchodov vďaka lepšiemu telefonovaniu aj prebehlo. Veľmi sa mi páči teória a pomoc s pochopením určitých súvislostí s volaním. Nikto mi to doteraz nevedel vysvetliť. Za čo ďakujem! : ))

Zobrazit další hodnocení (17 hodnotení)

Objavte podobné kurzy

Téma: Dárky pro muže  ·  Dárky pro ženy  ·  Dárky pro babičku  ·  Dárky pro maminku  ·  Dárky pro kamarádku  ·  Dárky pro přítele  ·  Dárky pro tátu  ·  Dárky pro přítelkyni

Kategorie: Byznys

O lektorovi:

Lektor

Míra Princ - Specialista přes obchodní telefonickou komunikaci

1 kurz

Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnují. Čerpám přitom ze zkušeností s obchodem a telefonováním, které jsem nashromáždil za více než 20 let práce v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Několik posledních let se o ně dělím prostřednictvím seminářů, vystoupení na konferencích, článků, knihy a audio a video nahrávek. Více najdete na mých stránkách www.prodejpotelefonu.cz. Telefonujte s chutí. Žijte v pohodě.

Časté dotazy ke kurzu:

Ak si dnes kúpim celý kurz, budem k nemu mať prístup okamžite?

Áno. Iba v prípade platby bankovým prevodom je potrebné počítať s oneskorením 1 - 3 dni. Z tohto dôvodu odporúčame úhradu kartou alebo online prevodom.

Ak si kúpim celý kurz, získam ho okamžite celý alebo sa lekcie postupne odomykajú?

V prípade kúpy kompletného kurzu získavate okamžite všetky lekcie naraz a môžete si ich prechádzať bez akéhokoľvek obmedzenia.

Môžem si kurz stiahnuť do svojho PC?

Nie, to bohužiaľ nie je možné z bezpečnostných dôvodov. Na prehliadanie lekcií kurzu je nutné pripojenie k internetu.

Môžem platiť v eurách?

Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli Stát Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.

Koľko tento kurz obsahuje lekcií zadarmo?

Všetky naše kurzy obsahujú neplatené a platené lekcie. Tento kurz obsahuje 2 lekce zdarma a 7 lekcí placených.

Ako funguje garancia vrátenia peňazí?

Naša 100% garancia vrátenia peňazí znamená, že ak zakúpený kurz nesplní vaše očakávania, vrátime vám vašu platbu za kurz späť. Nemusíte nám vôbec nič vysvetľovať, stačí nám napísať alebo zavolať. Túto garanciu môžete využiť do pätnástich dní od zakúpenia kurzu.

Mohlo by Vás zajímat:

Všetky naše kurzy obsahujú neplatenú a platenú časť.

Vstup do kurzu je vždy zadarmo a nikdy nezaväzuje k nákupu.

Pri platených častiach vždy platí 100% záruka vrátenia peňazí.

Naše kurzy môžete prehrávať kedykoľvek na PC, mobile i tablete.

×

Doplňte svoje meno a priezvisko:

Preskočiť

CHCEM DAROVAŤ

darčekový poukaz

AKO POUŽIŤ

darčekový poukaz

DARČEKOVÉ POUKAZY