Telefonování pro obchodníky - lepší pocity, lepší výsledky
Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.
s lektorem Míra Princ
BLACK FRIDAY — sleva 50 % na všechny kurzy — končí za
Přihlásit se
Máte již založený profil? Přihlaste se kliknutím zde.
Ještě u nás nemáte účet? Založte si profil zdarma kliknutím zde.
Naučte se správnému obchodnímu telefonování, mějte lepší pocity i lepší výsledky z Vašich dohodnutých schůzek a obchodů.
s lektorem Míra Princ
Objevíme spolu metody, jak správně telefonovat, představíme si základní pravidla při telefonování určená nejen pro obchodníky. Ukážeme si, jak vést hovory pro lepší pocity, jak snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předvedeme si telefonování s chutí, bez ostychu, bez nepříjemných pocitů a chyb. Vše se dá naučit a během tohoto kurzu se naučíme bravurně telefonovat.
Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. A pokud patří k Vaší práci telefonování, v tomto kurzu nám budou detailně představeny všechny dílčí kroky k tomu, abychom díky telefonu získávali nové klienty a nesetkávali se pouze s tradičním odmítáním. Zjistíme společně, jak správně strukturovat telefonní hovor. V kurzu telefonování si ukážeme, jak správně zaujmout. (zobrazit celý popis kurzu)
V kurzu, jak správně telefonovat, se naučíme hned na začátku klienty zaujmout. Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, následně telefon zavěsí. Je třeba si také uvědomit, že telefonování není žádost nebo prezentace.
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být vlastně telefonát? Jde přibližně o 3 - 4 minuty, proto dobře zvažte, co budete během hovoru do telefonu říkat. Projdeme si také jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak při něm postupovat.
Musíte umět během chvilky správně představit, co vlastně přinášíte. Našemu zákazníkovi vždy musíme umět efektivně zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá. Vtáhnutí do děje se dá naučit. V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.
Během kurzu, jak správně telefonovat, si projdeme všechny námitky, které obvykle klienti mají. Přijdeme často do fáze, kdy se objevují první námitky, a naučíme se s touto situací pracovat. Námitky se dají velmi dobře zvládnout. Vždy musíme mít jasně stanovený cíl telefonování a toho se nesmíme vzdát. Dobře stanovený cíl telefonování je totiž prvním krokem k úspěchu.
Organizace práce je důležitá ať děláme cokoliv a to platí také pro telefonování. Proto si i během kurzu jak správně telefonovat řekneme, jak si efektivně práci zorganizovat. Telefonování nám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit velmi cíleně a efektivně vyžít každou minutu. Zorganizujeme si dobře svoji práci také při telefonování.
Lektorem kurzu Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky je Míra Princ a ukáže nám, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnujeme. Předá nám zkušenosti s obchodem a telefonováním, které shromáždil za mnoho let v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Pořádá semináře, vystupuje na konferencích, vydává články, knihy, audio a video nahrávky.
Pokud Vám potenciální zákazník zvedne telefon, máte pouze pár vteřin na to, abyste zaujali. Pokud se tak nestane a člověk na druhé straně nabude špatného pocitu, zavěsí.
Jak správně strukturovat telefonní hovor?
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak dlouhý by měl být telefonát? Přibližně 3-4 minuty, proto dobře zvažte, co budete říkat.
V tomto dílu si představíme jednotlivé fáze telefonátu a vysvětlíme si, jak postupovat.
Vašemu zákazníkovi musíte zdůvodnit, co mu můžete nabídnout a co tím získá.
V této fázi telefonátu je dobré vtáhnout potenciálního klienta do děje, a to se většinou děje pomocí dobře strukturovaných otázek.
Došli jsme do fáze, kdy se objevují první námitky. Jak s nimi pracovat?
Dobře stanovený cíl telefonování je první krok k úspěchu.
Telefonování Vám zabere určitý čas a je potřeba tento čas trávit efektivně. Zorganizujte si dobře svoji práci telefonování.
Zde můžete komunikovat s lektorem a ostatními účastníky kurzu.
Pro přidání hodnocení je nutné přihlásit se
10. 8. 2022
Kurz je inspirativní, ihned jsem použila. Líbí se mi jeho uspořádání do lekcí, které dovolí kdykoliv ihned najít tu správnou část, kterou potřebuju...
Děkujeme za milé hodnocení.
25. 7. 2022
Výborný kurz. Pan Princ ví o čem mluví a hlavně vše naprosto po lopatě vysvětluje. Pro praxi velmi užitečné, spousta rad, nápadů a doporučwní, které se určitě hodí.
Děkujeme za hodnocení.
11. 8. 2023
No já tedy si nejsem tak úplně jistý, ale je tu hodně paušalizováno. Mě kurz neoslovil a nekoupím si ho.
7. 8. 2023
Mám aj knižku od pána Princa a teda do zbierky musí byť aj tento kurz. Ja som ho uvítal, pretože u nás vo firme teraz dosť tlačia na telefonovanie. Tak, keď sa môžem pochváliť, pár obchodov vďaka lepšiemu telefonovaniu aj prebehlo. Veľmi sa mi páči teória a pomoc s pochopením určitých súvislostí s volaním. Nikto mi to doteraz nevedel vysvetliť. Za čo ďakujem! : ))
Objevte podobné kurzy
Téma: Dárky pro muže · Dárky pro ženy · Dárky pro babičku · Dárky pro maminku · Dárky pro kamarádku · Dárky pro přítele · Dárky pro tátu · Dárky pro přítelkyni
Kategorie: Byznys
Míra Princ - Specialista přes obchodní telefonickou komunikaci
1 kurz
Těm, kdo se chtějí zlepšit v telefonování ukazuji, jak z telefonování získat lepší pocit, snížit odmítání a zvýšit produktivitu času, kterou telefonování věnují. Čerpám přitom ze zkušeností s obchodem a telefonováním, které jsem nashromáždil za více než 20 let práce v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Několik posledních let se o ně dělím prostřednictvím seminářů, vystoupení na konferencích, článků, knihy a audio a video nahrávek. Více najdete na mých stránkách www.prodejpotelefonu.cz. Telefonujte s chutí. Žijte v pohodě.
Ano. Pouze v případě platby bankovním převodem je třeba počítat se zpožděním 1 - 3 dny. Z tohoto důvodu doporučujeme úhradu kartou nebo online převodem.
V případě pořízení kompletního kurzu získáváte okamžitě všechny lekce naráz a můžete si je procházet bez jakéhokoliv omezení.
Ne, to bohužel není možné z bezpečnostních důvodů. K prohlížení lekcí kurzu je nutné připojení k internetu.
Ano. Zvolte ve svém profilu na www.kurzyproradost.cz/ucet/zmenit-udaje v poli "Stát" Slovensko (případně jinou zemi). Pak uvidíte ceny na webu v eurech a v eurech můžete i platit.
Všechny naše kurzy obsahují neplacené a placené lekce. Tento kurz obsahuje 2 lekce zdarma a 7 lekcí placených.
Naše 100% garance vrácení peněz znamená, že pokud zakoupený kurz nesplní vaše očekávání, vrátíme vám vaši platbu ze kurz zpět. Nemusíte nám vůbec nic vysvětlovat, stačí nám napsat nebo zavolat. Tuto garanci můžete využít do patnácti dnů od zakoupení kurzu.
Pavel Fara 4 178 ×Účastníků kurzu
Lenka Benešová 3 382 ×Účastníků kurzu
Pavel Fara, Peter Urbanec 3 231 ×Účastníků kurzu
Adéla Šauerová 140 ×Účastníků kurzu
Mgr. Zdeněk Gloz 759 ×Účastníků kurzu
Lucie Dittrichová 359 ×Účastníků kurzu
Mgr. Martina Hazuková 793 ×Účastníků kurzu
Marek Vich 760 ×Účastníků kurzu
Silvie Pluhařová 444 ×Účastníků kurzu
Charlie Greenberg 916 ×Účastníků kurzu
Všechny naše kurzy obsahují neplacenou a placenou část.
Vstup do kurzu je vždy zdarma a nikdy nezavazuje k nákupu.
U placených částí vždy platí 100% záruka vrácení peněz.
Naše kurzy můžete přehrávat kdykoliv na PC, mobilu i tabletu.
Iveta Kaštovská
24. 1. 2023
Moc pěkný kurz, který se dá skvěle uplatnit v praxi.
Kurzy pro radost
Děkujeme za hodnocení.